Als ondernemer heeft u wellicht weinig tijd of inspiratie om uw werkplek in te richten. Ongetwijfeld kunt u het benodigde meubilair bij elkaar zoeken om uw medewerkers een werkplek te bieden, maar het zorgen voor soepele kantoorautomatisering vraagt om een zekere expertise.
Auton biedt deze expertise op het gebied van werkplekinrichting. De medewerkers van Auton nemen de gehele inrichting van uw werkplek op het gebied van IT dan ook graag uit handen, zodat u zich ongestoord bezig kunt blijven houden met de bedrijfsvoering.
Wat biedt Auton dan?
Niet alleen biedt Auton automatisering, serverbeheer, netwerkbeheer en hardware. Ook leveren wij camera’s, printers en telefoons. Uiteraard zorgen de medewerkers dat alle onderdelen onderling perfect communiceren en dat uw internet en systemen soepel lopen en blijven lopen.
En mocht er toch een keer een storing zijn? Dan kunt u als klant altijd bij Auton terecht. Wij lossen de storing zo snel mogelijk voor u op. Dag en nacht.
Auton begrijpt namelijk wat uw bedrijf nodig heeft en zet zich al 30 jaar met veel plezier in om de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Benieuwd naar wat Auton u te bieden heeft voor een ideale werkplekinrichting of wilt u graag een vrijblijvende offerte ontvangen?
Neem dan gerust contact met ons op.
Onze klanten
Ook op zoek naar een IT Partner?
Wij denken alleen in oplossingen. Geen IT vraag is ons te gek.
Meer weten? Neem dan contact met ons op.
Ken je de Auton-familie al?
Auton is een familiebedrijf, maar ook onze collega’s zien wij bijna als familie.