Niets zo vervelend als een trage computer, een internetverbinding dat niet soepel loopt of een storende server. Zeker op het werk.
Auton begrijpt gelukkig het belang van een goede IT werkplek en biedt dan ook al 30 jaar ondersteuning in automatisering.
U bent bij Auton niet alleen aan het goede adres voor het aanschaffen van onder andere hardware, software en aanverwante producten als beveiligingscamera’s, printers en computers, maar ook voor een goed gesprek, waarbij u als klant centraal staat.
Zo geven de ervaren medewerkers van Auton advies op maat, zorgen ze voor het beheer van de server en het netwerk, plegen ze onderhoud en staan ze dag en nacht klaar om eventuele storingen zo snel mogelijk te verhelpen.
Auton verzorgt daarnaast ook de communicatie met eventuele externe partijen waarmee u samenwerkt. Zo blijven alle processen soepel lopen. Gewoon zoals het hoort.
En dat allemaal zonder contract. Op deze manier bent u vrij en blijven wij scherp.
Dus waarom kiezen voor Auton?
- Auton biedt u een allround IT werkomgeving. Echt alles kan voor u geregeld worden.
- Auton installeert en beheert uw werkomgeving, zodat u ongestoord verder kunt met ondernemen
- Auton is 24/7 bereikbaar voor het oplossen van storingen
- Auton heeft altijd vervangend materiaal op voorraad, zodat u snel weer verder kunt met werken.
- Auton heeft hardwerkend, betrokken personeel dat de handen uit de mouwen steekt en doorgaat tot het werk klaar is.
Ook geïnteresseerd in onze producten of diensten?
Kom gerust een keer langs om kennis te maken of neem telefonisch contact met ons op.
Onze klanten
Ook op zoek naar een IT Partner?
Wij denken alleen in oplossingen. Geen IT vraag is ons te gek.
Meer weten? Neem dan contact met ons op.
Ken je de Auton-familie al?
Auton is een familiebedrijf, maar ook onze collega’s zien wij bijna als familie.